Terug

Betwisting aanrekening

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

A. V.

Naar: ELEGANT

30/07/2025

Beste, Na opgave van mijn meterstanden kreeg ik via Elegant mijn jaarlijkse afrekening van Fluvius. De meterstanden op 21/06/2025 waren lager dan deze op 22/05/2024. Logisch gezien is er dus geen verbruik geweest toch kreeg ik een aanrekening van 640,19€ gepresenteerd. Elegant wist me te vertellen dat er in de periode 22/05/2024-31/12/2024 verbruik is geweest en deze wordt nu in rekening gebracht. Over de gehanteerde meterstanden op 31/12/2024 had ik geen enkele controle en ik vind het onaanvaardbaar dat Fluvius eenzijdig meterstanden hanteert zonder dat de consument enige vorm van controle heeft. Ik betwist dan ook deze aanrekeningen al zeker de manier waarop deze to stand is gekomen.

Bemiddeling door Testaankoop 14 augustus 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform