Terug

betwist het contract

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

A. D.

Naar: Cvneed

19/05/2025

IK vraag dat CV need stopt met ons electronisch te belagen en vanaf vandaag ook per post!!! safe on web is reeds 1 maand geleden op de hoogte gebracht, mails werden in spam gezet MAAR HET STOPT NIET en begint per post met dreigingen van incassokosten ze vragen om te betalen €74,50 !!!!! ik wens dit absoluut niet te betalen want heb NOOIT een conract met deze oplichters afgesloten! Ook nooit gebruik gemaakt van deze diensten. Stavingsstukken als bewijs indien CVNEED dit tegenspreekt ! ik betaal niets zonder bewijzen! met vriendelijk groet,

Berichten (3)

Cvneed

Naar: A. D.

20/05/2025

Beste heer, dame, De heer heeft bij ons Cvneed een CV abonnement aangevraagd. Bij Cvneed ontvangen en genereren we alleen een CV als iemand het volledige bestelproces op onze website doorloopt. Dit betekent dat de persoons gegevens zijn ingevuld en de voorwaarden ‘Ik accepteer de algemene voorwaarden en privacybeleid en machtig Cvneed om maandelijks tot wederopzegging 30 euro incl. btw in rekening te brengen, met een opzegtermijn van een maand. Binnen de termijn van 14 dagen krachtens het herroepingsrecht kan het abonnement kosteloos worden beëindigd.’ en ’Ik verklaar dat ik 18 jaar of ouder ben of toestemming heb van mijn ouders of voogd.*’ zijn geaccepteerd en op ’Start met het maken van je CV. Abonnement starten met betaalverplichting’ is geklikt. Wij ontvangen de aanvraag pas als de heer de voorwaarden heeft geaccepteerd. Cvneed is niet verantwoordelijk voor de gegevens die worden ingevuld door de consument. Verder sturen wij altijd een bevestigingsmail en we geven wij ook in de algemene voorwaarde aan dat consumenten ook een herroeping periode van 14 dagen hebben die direct ingaan na het akkoord gaan. Ons platform biedt hulpmiddelen die het sollicitatieproces vergemakkelijken, waaronder een interactieve cv-maker, tekstgenerator en exclusieve toegang tot duizenden vacatures. We bieden géén gratis toegang tot onze diensten; onze dienstverlening is enkel voor betalende klanten. Met vriendelijke groet, Nina Klantenservice Op 19 mei 2025 om 12:46:32 UTC schreef klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [3KM0KK-9KKZ6]

A. D.

Naar: Cvneed

20/05/2025

beste, wij hebben NOOIT een contract met jullie afgesloten (ik ga met pensioen in 2026 !!!) Gelieve mij een bijlage/bewijs te bezorgen waar ik zogezegd de condities heb aanvaardt, alsook de zogezegde bevestigingsmail. met vriendelijke groet, alain demol

Cvneed

Naar: A. D.

22/05/2025

Beste heer, dame, U heeft bij ons Cvneed een CV abonnement aangevraagd. Bij Cvneed ontvangen en genereren we alleen een CV als iemand het volledige bestelproces op onze website doorloopt. Dit betekent dat de persoons gegevens zijn ingevuld en de voorwaarden ‘Ik accepteer de algemene voorwaarden en privacybeleid en machtig Cvneed om maandelijks tot wederopzegging 30 euro incl. btw in rekening te brengen, met een opzegtermijn van een maand. Binnen de termijn van 14 dagen krachtens het herroepingsrecht kan het abonnement kosteloos worden beëindigd.’ en ’Ik verklaar dat ik 18 jaar of ouder ben of toestemming heb van mijn ouders of voogd.*’ zijn geaccepteerd en op ’Start met het maken van je CV. Abonnement starten met betaalverplichting’ is geklikt. Wij ontvangen de aanvraag pas als u de voorwaarden heeft geaccepteerd. Cvneed is niet verantwoordelijk voor de gegevens die worden ingevuld door de consument. Verder sturen wij altijd een bevestigingsmail en we geven wij ook in de algemene voorwaarde aan dat consumenten ook een herroeping periode van 14 dagen hebben die direct ingaan na het akkoord gaan. Ons platform biedt hulpmiddelen die het sollicitatieproces vergemakkelijken, waaronder een interactieve cv-maker, tekstgenerator en exclusieve toegang tot duizenden vacatures. We bieden géén gratis toegang tot onze diensten; onze dienstverlening is enkel voor betalende klanten. Met vriendelijke groet, Nina Klantenservice Nieuw CV - 2025-05-22T130713.315 PDF Op 20 mei 2025 om 15:30:14 UTC schreef klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [DRGJRG-RLJXP]

Bemiddeling door Testaankoop 02 juni 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform