Beste heer, dame,
De heer heeft bij ons Cvneed een CV abonnement aangevraagd.
Bij Cvneed ontvangen en genereren we alleen een CV als iemand het volledige bestelproces op onze website doorloopt. Dit betekent dat de persoons gegevens zijn ingevuld en de voorwaarden ‘Ik accepteer de algemene voorwaarden en privacybeleid en machtig Cvneed om maandelijks tot wederopzegging 30 euro incl. btw in rekening te brengen, met een opzegtermijn van een maand. Binnen de termijn van 14 dagen krachtens het herroepingsrecht kan het abonnement kosteloos worden beëindigd.’ en ’Ik verklaar dat ik 18 jaar of ouder ben of toestemming heb van mijn ouders of voogd.*’ zijn geaccepteerd en op ’Start met het maken van je CV. Abonnement starten met betaalverplichting’ is geklikt.
Wij ontvangen de aanvraag pas als de heer de voorwaarden heeft geaccepteerd.
Cvneed is niet verantwoordelijk voor de gegevens die worden ingevuld door de consument.
Verder sturen wij altijd een bevestigingsmail en we geven wij ook in de algemene voorwaarde aan dat consumenten ook een herroeping periode van 14 dagen hebben die direct ingaan na het akkoord gaan.
Ons platform biedt hulpmiddelen die het sollicitatieproces vergemakkelijken, waaronder een interactieve cv-maker, tekstgenerator en exclusieve toegang tot duizenden vacatures. We bieden géén gratis toegang tot onze diensten; onze dienstverlening is enkel voor betalende klanten.
Met vriendelijke groet,
Nina Klantenservice
Op 19 mei 2025 om 12:46:32 UTC schreef klachten@test-aankoop.be:
[3KM0KK-9KKZ6]