Terug

Betselling wordt niet geleverd

Closed Openbaar

The Beam

Start een klacht

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

S. F.

Naar: The Beam

09/02/2025

Korte beschrijving van uw probleem Op 25/12/2024 plaatste ik order 15402 bij het bedrijf. De levering liet op zich wachten. Op mijn vraag werd geantwoord dat op 21/1/2025 de bestelling ging verstuurd worden. Via de trackingcode zag ik dat er een probleem was en dat ik contact moest opnemen met mijn nationaal postbedrijf. Bij B-post vonden ze niets terug. The Beam bleef beweren dat dit onmogelijk was. na 5 dagen heen-en weer mailen. Bleek de pakjesdienst DPD te zijn. Toen was het te laat om het adres te vervolledigen. Het was 27/1/2025 en kreeg bericht dat bestelling terug naar The Beam was gestuurd. Op mijn verzoeken om zeker te zijn dat mijn adres nu wel correct is ingevoerd krijg ik geen antwoord. Op het automatische antwoord van the Beam staat het huisnummer nog altijd niet goed ingevuld.

Berichten (1)

S. F.

Naar: The Beam

19/02/2025

Ik blijf proberen om informatie te krijgen over mijn bestelling. Tot op heden geen antwoord gekregen.

Bemiddeling door Testaankoop 19 februari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform