Terug

Betalingsproleem

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

R. V.

Naar: TV VLAANDEREN

17/09/2025

Geacte, ondanks het feit dat ik mijn abonnement betaald heb en het betalngsoverzicht heb toegezonden lijft mijn beeld onderbroken. Ik heb betaald zoals in het verleden met vermelding van mijn abonneenummer. TV Vlaanderen kan nu plotseling de link niet meer leggen tussen abonneenummer en aanrekeningsnummer. Ik zou nu opnieuw moeten betalen met vermelding aanrekningsnummer. De telefoonmedewerker kan mij ook niet verzekeren dat de dubbele betaling zal teruggestort worden omdat men de link niet kan leggen. Betalen via de wesite kan ook niet als het signaal reeds afgesloten is. Voor 75 plussers wordt dit leven steeds meoilijker en daarenoven sluit TV VLaanderen mij uit om TV te kijken tjdens mijn verlof. Mvg, René Van Kerckhoven


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform