Geachte mevrouw/heer,
Op 16/09/2025, heb ik een aangetekende zending ontvangen van u diensten (autoverzekering).
Ik stel echter vast dat deze bedrag dat u presenteert gevolg is van u fout dat u al mij 2 jaar lang aandoet, het begon al met brandverzekering waarin u nooit een brief hebt verzonden en enkel een herinnering stuurde op het laatst moment van verstrijken van termijn, nu deed u hetzelfde met domiciliëring. Na 2 mislukte poging bent u verplicht via een schrijven op de hoogte te brengen. U hebt het nagelaten om het pas na 5 maanden te doen, dat wil zeggen na 10 of meerdere pogingen.
Dit heeft geleid dat ik andere facturen niet meer kan of kon betalen waardoor ik op zwarte lijst ga komen zitten.
Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk zo snel mogelijk deze betalingen kwijt te schelden en mij op de hoogte te brengen van u tegen reactie.
Met vriendelijke groeten,
Bijlage:
- Kopie factuur
- Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht