Terug

betalingsproblemen

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. Y.

Naar: Vivium Assurances/Verzekeringen

17/09/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 16/09/2025, heb ik een aangetekende zending ontvangen van u diensten (autoverzekering). Ik stel echter vast dat deze bedrag dat u presenteert gevolg is van u fout dat u al mij 2 jaar lang aandoet, het begon al met brandverzekering waarin u nooit een brief hebt verzonden en enkel een herinnering stuurde op het laatst moment van verstrijken van termijn, nu deed u hetzelfde met domiciliëring. Na 2 mislukte poging bent u verplicht via een schrijven op de hoogte te brengen. U hebt het nagelaten om het pas na 5 maanden te doen, dat wil zeggen na 10 of meerdere pogingen. Dit heeft geleid dat ik andere facturen niet meer kan of kon betalen waardoor ik op zwarte lijst ga komen zitten. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk zo snel mogelijk deze betalingen kwijt te schelden en mij op de hoogte te brengen van u tegen reactie. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht

Berichten (1)

Vivium Assurances/Verzekeringen

Naar: N. Y.

18/09/2025

Geachte, Ter bescherming van de privacy van onze klanten en onze eigen medewerkers, zullen wij geen klachten via de openbare website van Test-Aankoop behandelen. Wij nodigen u vriendelijk uit om uw klacht rechtstreeks aan de Dienst Klachtenmanagement van de verzekeringsmaatschappij over te maken. We geven geen toestemming om onze berichten op de website van Test-Aankoop te publiceren. Email: klacht@vivium.be Post: VIVIUM Dienst Klachtenmanagement, HP 0260, Koningsstraat 151 - 1210 Brussel Vriendelijke groeten, Klachtenmanagement T +32 (0)2 250 90 60 F +32 (0)3 244 66 68 E klacht@vivium.be VIVIUM Koningsstraat 151 - 1210 Brussel Procedure klachten: s:www.vivium.be/nl/self-employed/complaints-management Denk aan het milieu voordat u dit bericht afdrukt. Als verwerkingsverantwoordelijke van uw dossier stellen we alles in het werk om uw persoonsgegevens op een veilige en integere manier te verwerken en dit conform de geldende regelgeving inzake de persoonlijke levenssfeer en in het bijzonder de AVG, Algemene Verordening Gegevensverwerking (Verordening EU nr. 2016/679 van 27 april 2016 betreffende de bescherming van natuurlijke personen in verband met de verwerking van persoonsgegevens en betreffende het vrije verkeer van die gegevens). Alle details over ons privacy beleid vindt u terug op onze website www.vivium.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform