Beste ,
op 19/11/2023 kocht ik voor mijn dochter een peugeot 208 benzine bij jou.
3 maand later had de batterij van de wagen het begeven.
Na tientallen telefoontjes en enkele weken later
(zonder iets van jou te horen)
heb ik voor mijn dochter een nieuwe batterij laten steken in mijn vertrouwde peugeot garage .
Daar verzekerden ze mij dat de batterij stuk was.
Enkele dagen later heb ik je opgebeld met een ander nummer en je nam direct op.
Tijdens dat telefoongesprek gaf u aan de kosten van de nieuwe batterij op u te nemen indien je een factuur zou krijgen.
Zo gezegd zo gedaan , ik bezorgde jou een factuur van de batterij ( 195,92 Euro ) .
Enkele dagen later heeft u mij opgebeld met de melding van : kijk, normaal gezien valt de batterij van de wagen niet onder garantie maar ik wil wel een geste doen van 75 Euro , zo hebben we er allebei iets aan. Ik heb je onmiddellijk duidelijk gemaakt dat ik niet uit akkoord ging met je voorstel. Daar de batterij wel degelijk onder garantie valt. Ik vraag u daarom beleefd maar doch dringend de kost van de batterij (195,92 Euro) welke u ook kan terugvinden op de factuur
over te maken op mijn rekening.
Indien er geen navolging komt van deze klacht voor 1 juli 2024 ben ik genoodzaakt om verdere stappen met hogere kosten te ondernemen.
mvg,
Kris