Terug

Betalingsprobleem

Opgelost Openbaar

Luna Essentials

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. D.

Naar: Luna Essentials

17/01/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 3/12/2024 mocht ik bestelling #1058 ontvangen. Zoals reeds meegedeeld in mijn mailverkeer en aangetoond met foto’s kwam deze niet overeen met wat ik effectief besteld had. Omdat de retourkosten heel hoog oplopen stelden jullie mij een korting van 30% voor en zouden jullie dit melden bij de leverancier. Ik stel echter vast dat, ondanks talrijke contactnames, ik deze aanpassing nog niet ontvangen heb. Dit heeft geleid tot het zetten van verschillende stappen naar externe hulpmiddelen en verschillende ongemakken omdat ik via Klarna een aanmaning kreeg. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 30 januari 2025 met een aangepaste oplossing te komen. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht

Berichten (1)

I. D.

Naar: Luna Essentials

01/02/2025

Beste, Behoudens vergissing mocht ik nog geen reactie ontvangen. Ik had graag vermeden dat we nog externe hulp zouden moeten inschakelen en verdere stappen moeten zetten. Daarom vraag ik nogmaals met aandrang om te reageren op de berichten en samen tot een oplossing te komen. Bij het uitblijven van reactie worden de volgende stappen gezet. Met vriendelijke groeten, Inez De Vits


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform