Terug

Betalingsprobleem

Opgelost Openbaar

Begrafenissen Van Den Bogaert

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. V.

Naar: Begrafenissen Van Den Bogaert

19/10/2024

Beste Ann In uw antwoord op ons laatste mailtje beloofde u ons terug te contacteren na de verlofperiode en na overleg met uw moeder die de factuur 2024112 maakte. Ondertussen zijn we half oktober zonder enige reactie. Ik wil u vriendelijk vragen eindelijk uw verantwoordelijkheid te nemen en ons het te veel betaalde bedrag aan postzegels terug te betalen. 70 postzegels afleveren omdat het zo genoteerd staat terwijl mijn vrouw duidelijk zei: "we hebben er maar 20-tal nodig" schept toch wel enkele vragen. Uiteindelijk werden er 17 brieven met de post verstuurd. Zoals gevraagd hebben wij u de 53 niet gebruikte postzegels terug bezorgd. Wij staan er op om de teveel betaalde som van 104,72 euro terugbetaald te krijgen op de rekening waarmee de factuur voldaan werd. Beleefde groeten, Bart Verswijvel en familie.

Berichten (1)

Begrafenissen Van Den Bogaert

Naar: B. V.

28/10/2024

Beste Bart Hopelijk heb je de terugbetaling goed ontvangen Mijn moeder was op vakantie en heeft problemen gehad met de wagen Mijn excuses maar ik kon geen datum plakken op haar thuiskomst Vriendelijke groeten Ann Van den Bogaert Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: zaterdag 19 oktober 2024 22:45 Aan: begrafenissen@van-den-bogaert.be Onderwerp: Betalingsprobleem ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform