Beste,De klant heeft ingebeld bij Luminus Urgent repair .De uur tarieven en verplaatsingskosten werden duidelijk vermeld.Eveneens werd duidelijk vermeld i.v.m. betalingen.Klant had werken laten uitvoeren en er stond een cv kraan dicht gedraaid.De technieker heeft deze terug open gedraaid.Hierin werd steeds 1 ste werkuur + verplaatsing geteld.De factuur werd hiervoor in januari opgesteld.Klant betwiste de factuur niet.Tot vandaag werd de factuur niet betaald.Wij hadden vandaag een laatste mail gestuurd.En hierop heeft de klant geantwoord.En de factuur betaald.Mvg ,MVS-SERVICE BVEUROPARK 243620 Lanaken📞 +32 89 51 19 85✉️ info@mvs-service.be🖥️www.mvs-service.beBTW : BE0745.766.583s:www.facebook.com/mvsservicehasselt/?fref=tsOp 12 jun 2024 om 20:30 heeft klachten@test-aankoop.be het volgende geschreven: