Terug

Betalingsprobleem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

Y. B.

Naar: VINTED

08/10/2024

Ik heb een broek verkocht aan iemand uit Frankrijk. Ik heb de volgende dag het pakketje nog naar de post gebracht. Ik ontving van Bpost een trackingscode en liet aan Vinted weten dat het pakketje was verzonden. Enkele dagen later zie ik dat er op Vinted nog steeds “wachten op trackingsstatus staat” terwijl ik perfect het pakketje kan volgen. Heb dit laten weten aan Vinted en ze gaven als feedback dat ze technische problemen hadden en dus op de hoogte waren. Voor mij geen probleem was het niet dat ik wat later een mail krijg dat ze mijn verkoop gaan annuleren omdat ik het pakket nog niet heb verstuurd. Opnieuw een melding naar Vinted gedaan met hierin de volledige trackingsstatus en de schriftelijke bevestiging van de koper dat het pakketje bij hem is aangekomen. Tevens meldt de koper dat door de technische problemen hij nergens de knop “ontvangen” te zien kreeg, hij kan er dus ook niks aan doen. Ondanks het tijdig verwittigen heeft Vinted vandaag nu toch mijn verkoop “geannuleerd” en de koper terugbetaald. De koper heeft nu dus en het pakketje en zijn geld terug en ik blijf achter met niks. Ik heb nu al verschillende malen met Vinted contact opgenomen om mijn centjes te krijgen maar krijg telkenmale een automatisch antwoord dat ze het zullen bekijken binnen de 48u. Echter zijn deze 48u al lang verstreken. Ik ben zeer ontgoocheld en wens dringend een tussenkomst van hen! Ik vind niet dat ik nog verantwoordelijk ben om de koper opnieuw aan te spreken om de broek opnieuw aan te kopen of wat dan ook. Vinted had mijn verkoop maar niet moeten annuleren.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform