Terug

Betalingsprobleem

Opgelost Openbaar

Bax music

Start een klacht

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

E. B.

Naar: Bax music

16/07/2024

Beste, ik heb op op 17 juni een bestelling gedaan via de Belgische website ter waarde van 62,05 euro. Na de betaling bleef het programma echter hangen waardoor ik geen bestelnummer en bestelbevestiging heb ontvangen. Ik heb onmiddellijk de klantendienst proberen te bellen maar ik geraakte er steeds niet binnen. Ik heb dan een email gestuurd met de uitleg en men heeft mij gevraagd om een screenshot van de betaling door te sturen (wat ik ook heb gedaan). Daarna heb ik niets meer gehoord. Een paar dagen later heb ik weer proberen te bellen en na 45 minuten wachten is het mij gelukt. Men ging het probleem doorgeven aan de administratie. Weer heb ik er niets van gehoord. Ondertussen heb ik al vijf keer een email gestuurd naar de klantendienst en telkens wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd. De laatste reactie was dat het niet het rekeningnummer is van Bax Music (en dat ik het bij de bank moet regelen) terwijl ik in het verleden al verschillende keren besteld heb en het wel degelijk om het juiste Belgische rekeningnummer gaat. Ook van de laatste bestelling heb ik een screenshot doorgestuurd naar de klantendienst om te laten zien dat het wel degelijk om het juiste rekeningnummer gaat. Ondertussen zijn we een maand verder en ik wil heel graag mijn geld terug vermist ik geen bestelling ontvangen heb. In bijlage heb ik nogmaals de screenshot van de betaling en ook de betaling van de vorige bestelling toegevoegd.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform