Terug

Retour artikelen - Geen terugbetaling

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

D. B.

Naar: Veepee

14/10/2025

Geachte, In juni heb ik een bestelling geplaatst en enkele artikelen geretourneerd, omdat het product niet naar mijn verwachting was. Tot op heden heb ik echter niet het volledige bedrag terugontvangen. Er ontbreekt nog een bedrag van €72,48, terwijl het totaalbedrag dat ik terug moest ontvangen €162,48 was. Ik heb meerdere keren geprobeerd dit probleem te melden, met bewijsstukken van mijn bankafschriften, maar tot nu toe blijf ik geen oplossing ontvangen. Ondanks dat ik bewijs heb geleverd, wordt mijn claim door jullie steeds ontkend. Het is inmiddels oktober, en ik wacht al sinds juni op een correcte terugbetaling. Dit is helaas bijzonder teleurstellend. Met vriendelijke groet, graag wil ik een antwoord en een gepaste oplossing.

Bemiddeling door Testaankoop 14 oktober 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform