Geachte mevrouw/heer,
Op 28/06/2024 heb ik in uw online winkelde GRACE SHORT OFF-SHOULDER DRESS en de LEOPARD SHORT DENIM SKIRT gekocht, waarbij ik het bedrag van €94,49 plus €7,95 voor verzendkosten heb betaald.
Bij de levering van het product, die plaatsvond op 01/07/2024, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 16/07/2024 een mededeling in die zin gestuurd per e-mail alsook per post in verband met mijn retour.
Op 17/07/2024 antwoordde u mij dat u het verzoek om teruggave aanvaardde en gaf u mij instructies voor de terugzending van de goederen. Ik heb uw instructies opgevolgd en heb op 22/07/2024 de bevestiging ontvangen dat het product bij u is aangekomen.
Tot op heden, na 54 dagen, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van €94,49 Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen .
Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs
• Kopie van het bericht van herroeping + ontvangstbewijs