Terug

Betalingsprobleem

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

M. H.

Naar: Cvneed

20/08/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 08/08/2025 ontving ik van u een brief met het verzoek tot betaling van het bedrag van 131 euro met factuurnr AVAM6904992217. Deze vordering betwist ik in zijn geheel. Op 23/07/2024 schreef ik CVneed hierover reeds aan. De vermeende vordering van deze firma is ongegrond omdat ze blijven kosten aanrekenen terwijl ik gevraagd heb om abonnement te stoppen. Gelieve mij binnen de 15 dagen na ontvangst van dit schrijven schriftelijk te bevestigen dat u elke verdere invorderingsactie ten aanzien van mij definitief beëindigd hebt. Documenten opladen gaat niet, ik krijg een foutmelding. Met vriendelijke groet,

Berichten (1)

Cvneed

Naar: M. H.

20/08/2025

Beste Matthew, U heeft bij ons Cvneed een CV abonnement aangevraagd. Bij Cvneed ontvangen en genereren we alleen een CV als iemand het volledige bestelproces op onze website doorloopt. Dit betekent dat de persoons zijn betaalgegevens heeft ingevuld en heeft geklikt op ’Start abonnement met betaalverplichting’. De consument heeft 14 dagen gratis toegang, dit wordt ook duidelijk aangegeven. Na deze 14 dagen gaat het betaalde abonnement direct van start. Wij ontvangen de aanvraag pas als u de voorwaarden heeft geaccepteerd. Cvneed is niet verantwoordelijk voor de gegevens die worden ingevuld door de consument. Verder sturen wij altijd een bevestigingsmail en we geven wij ook in de algemene voorwaarde aan dat consumenten ook een herroeping periode van 14 dagen hebben die direct ingaan na het akkoord gaan. Ons platform biedt hulpmiddelen die het sollicitatieproces vergemakkelijken, waaronder een interactieve cv-maker, tekstgenerator en exclusieve toegang tot duizenden vacatures. We bieden géén gratis toegang tot onze diensten; onze dienstverlening is enkel voor betalende klanten. Met vriendelijke groet, Yulia Klantenservice Op 20 augustus 2025 om 13:16:14 UTC schreef klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [XRVDMY-DL45G]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform