Geachte mevrouw/heer,
Op 3 maart 2025 heb ik 'Hek 50x1,6 m gegalvaniseerd staal zilverkleurig 30 cm 50 x 1.6 m 15 draden × 1' besteld bij jullie.
Ik stel echter vast dat dit nooit geleverd is geweest. Op 17 maart heb ik jullie hieromtrent gemaild waarna jullie me een mail hebben gestuurd:
Goedenvond,
5 maart hadden wij u het volgende gemaild:
"Goededag
Ik krijg net van de afdeling te horen dat er een fout is gemaakt in de voorraadstand.
Uw bestelde product is niet meer leverbaar.
Zou u graag uw geld terug willen of kiest u liever een ander product?
graag hoor ik van u.
Met vriendelijke groet,
Miendu Dang"
Deze mail heb ik echter nooit ontvangen en ook op mijn antwoord dat dit terugbetaald moet worden is deze betaling nooit uitgevoerd.
Het lijkt me dat jullie mensen proberen op te lichten.
Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 18 april 2025 mijn geld teruggestort te hebben op mijn rekening.
Met vriendelijke groeten,
Max Timmermans
Bijlage:
- Kopie factuur
- Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht