Geachte Ombudsdienst,
Ik wil graag een klacht indienen over [naam bedrijf] vanwege onterechte kosten en gebrekkige communicatie.
Op 21/09/2024 heb ik mijn abonnement bij hen opgezegd, maar ik word alsnog geconfronteerd met betalingsverzoeken voor periodes waarin ik geen gebruik heb gemaakt van hun diensten. Daarnaast heb ik nooit meldingen of herinneringen ontvangen over mislukte betalingen, noch per e-mail, noch per post.
Het bedrijf heeft op een klantonvriendelijke en weinig professionele manier gereageerd op mijn verzoeken, waarbij zij de verantwoordelijkheid volledig bij mij leggen zonder rekening te houden met het gebrek aan communicatie van hun kant. Ook wordt er gesproken over extra kosten wegens een incassotraject, terwijl ik niet eens op de hoogte was van een openstaand saldo.
Ik verzoek u vriendelijk om deze situatie te onderzoeken en mij te adviseren over verdere stappen. Ik ben enkel bereid om het bedrag voor NOV te betalen, aangezien dit de enige dienst is waarvan ik gebruik heb gemaakt.