Terug

Betalingsprobleem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

C. C.

Naar: VINTED

06/11/2024

Ik heb een pakketje verstuurd maar de track en trace code kwam niet in de app te staan. Ik had al melding gedaan dat ik het pakket had verzonden Toch heeft vinted de bestelling geannuleerd en de koper heeft haar geld terug gehad. De koper heeft mij bewijzen gestuurd dat ze het pakket heeft ontvangen. Vinted weigert om mij de 40 euro te betalen en nog te woord te staan


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform