Terug

betalingsprobleem na herroeping

Closed Openbaar

Brandveilig.com

Start een klacht

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

S. D.

Naar: Brandveilig.com

17/01/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 17 november 2024 heb ik in uw online winkel 6 rookmelders van easeware gekocht, waarbij ik het bedrag van 105.95 euro heb betaald. Bij de levering van het product, die plaatsvond op 20 november 2024, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 25/11/2024 een mededeling in die zin gestuurd per mail. Op 27/11 antwoordde u dat u extra gegevens nodig had om het retourproces te verwerken. Op 5/12/24 gaf u mij instructies voor de terugzending van de goederen. Dit retourlabel was niet geldig in België en ik bracht u hiervan per mail op de hoogte op 5/11. Op 10/12 kreeg ik een nieuw label en heb ik uw instructies opgevolgd. Ik liet u op 16/12 weten dat ik op 17/12 het pakket zou verzenden. Dit gebeurde ook. Vanaf 19/12/24 was het retourpakket beschikbaar in de parcelshop van uw keuze. Op 6/1/25 bracht ik u per mail op de hoogte van het feit dat het pakket nog niet werd afgehaald. Ik vroeg u vriendelijk om het pakket af te halen en om de terugbetaling in orde te brengen. U haalde het geretourneerde pakket niet af en dit werd retour gestuurd. Ik liet u weten dat ik niet akkoord was met de niet opgehaalde retour en met de retourzending van mijn retour en verzocht om een terugbetaling. Ik kreeg geen antwoord meer van u sinds 10/12/24. Tot op heden, 31 dagen na de retourzending, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van 105.95 euro. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen . Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs • Kopie van het bericht van herroeping + verzendbewijs

Bemiddeling door Testaankoop 16 februari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform