Terug

Betalings-, leverings- en retourneringsprobleem

Closed Openbaar

Allure Fashion

Start een klacht

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

J. P.

Naar: Allure Fashion

05/06/2025

Mijn vrouw bestelde 3 badpakken op deze webshop. Het duurde enkele maanden vooraleer de leveringsdienst aan de deur kwam met dit pakket, maar de chauffeur mocht volgens zijn online gegevens het pakket niet afgeven. Dit pakket is dus terug meegenomen, waarna wij de keuze kregen tussen bestelling annuleren of bestelling opnieuw verzenden, beide opties met een meerkost. Bij de nieuwe levering bleken de badpakken niet aan de verwachtingen te voldoen, dus wilden we deze retourneren. Dit was volgens de webshop niet mogelijk omwille van hygienische redenen, wat ik nergens terugvind in de algemene voorwaarden. Wij zijn dus nu veel geld kwijt aan 3 badpakken die niet bruikbaar zijn.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform