Geachte , Ik ben 64 jaar en 8 maanden en volledig werkloos sinds 07/04/2023 na een volledige loopbaan.Op 14 maart neem ik een telefonisch afspraak voor 31 maart 2023 het ACV kantoor van Halle deze is zonder afspraak onmogelijk bereikbaar , voor mijn werkloosheid dossier in order te brengen. Ik boek onder tussen meerdere afspraken voor de maanden April, Mei en Juni, wetende dat je hiervoor weken moet wachten. Na verschillende telefonische gesprekken in april en mei is het altijd het zelfde antwoord : wij wachten achter de goedkeuring van het RVA. Op 12 mei stuur ik een email aan de ombudsdienst van het ACV met de vraag : wanneer zal mijn dossier in order komen. Op 12 mei krijg ik het antwoord dat zij contact zullen op nemen met het ACV Halle en mij op de hoogte brengen. Op 25 mei krijg ik telefoon van het ACV Halle die mij bevestigd dat mijn dossier in order is en dat de betaling van mijn uitkering op 01/06/2023 betaald zal worden.Wij zijn vandaag 05/06/2023 en nog geen betaling ontvangen.Heb op 05/06/2023 telefonisch contact op genomen via hun self service portaal en daar hoor ik daar er op mijn naam geen betaling geregistreerd is. En nu wat is de oplossing?