Aan: INTRUM NVIn CC: TELENET BV (klantref. 7785459) en ORANGE (klantref. 1.7290863)Krispijn Van der WulstBaljuwstraat 4 9500 Geraardsbergen Geraardsbergen, 13 oktober 2020Betreft: openstaand saldo TELENET BV dossiernr. 27792231 klantref. 77858453Geachte heer/mevr.,Na tal van telefoons en bezoeken aan het filiaal van Telenet mail ik mijn verhaal naar u. De betalingsberichten van jullie stapelen zich inmiddels op en er blijkt niets aan gedaan te worden door één van beide providers.Eind maart stapte ik over van Telenet naar Orange met GSM/vast internet en televisie, dit na telefonisch contact met de onlinedienst van Orange. Al snel stuurden de mensen van Orange een technieker om een modem voor vast internet en televisie te plaatsen, ook stuurden zij mij een nieuwe SIM-kaart af om met de gsm over te stappen. Vervolgens viel het netwerk op mijn GSM weg en ben ik beginnen gebruik maken van de SIM-kaart die Orange mij afstuurde. Alles werkte en ik betaalde mijn eerste factuur aan Orange op 28 April 2020 (plaatsingskosten en diensten). Later kreeg ik van Telenet ook nog een factuur opgestuurd voor de maand maart en de maanden die er op volgden. Ik belde Telenet op nadat ik 2 à 3 aanmaningen had ontvangen (dit niet na de eerste aanmaning omdat ik dacht dat dit fakemails waren) om te zeggen dat ik was overgestapt en geen gebruik meer maakte van hun diensten. IK kreeg als antwoord dat mijn vriendin nog gebruik maakte van het netwerk via haar GSM en vandaar de opzeg niet kon plaatsvinden. Ik verwittigde mijn toenmalige vriendin waarna zij persoonlijk naar Telenet belde. Zij kreeg als antwoord dat haar GSM geschrapt was en dat dit niet het probleem was, maar dat het vaste internet en televisie nog actief stonden en daarvan geen opzeg gebeurde. Ik ging naar het Orange filiaal om te vragen waarom ze bij de overstap de opzeg naar Telenet niet gedaan hadden, daar konden ze mij niet verder helpen gezien de onlinedienst en het filiaal afzonderlijk van elkaar werken. Hierna nam ik contact op met de onlinedienst van Orange, ze vertelden me dat de opzeg door mij moest gebeuren?? Dit is me vooraf nooit meegedeeld, noch gevraagd, in tegendeel. Waarom nemen ze mijn GSM over en is dit wel geschrapt bij Telenet, terwijl ze een modem komen plaatsen van Orange en dit dan niet geweten is bij Telenet? De Diensten die ik bij Orange genomen heb zitten in 1 pakket (Love Trio pakket voor 80eur). Ik weet niet meer tot wie ik mij moet richten om deze zaak uit te klaren en hoop dat dit de laatste keer mag zijn dat ik mijn verhaal moet doen alvorens er actie van iemand van jullie uit wordt genomen. Ik kreeg voor de zoveelste maal een aanmaning met een openstaand saldo van 761.19eur.Ik ben dan ook niet bereid dit te betalen, gezien ik geen gebruik meer maakte van deze diensten.Hopend op een positief antwoord/ een oplossing van 1 en of beide partijen.Met vriendelijke groeten,Krispijn Van der Wulst