Terug

betaling stoelen op de vlucht naar

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. B.

Naar: my trip

15/05/2025

MY TRIP ,,EEN REIS GEBOEKT BEGIN APRIL MET APARTE BESTELLING STOELEN TOTAAL 153€ ZONDER TAX. RESULTAAT IEDEREN APARTE STOELEN GEKREGEN VOOR TRANSANTLANTISCHE VLUCHT. CONTACT GENOMEN DOSIER OPGESTART RESULTAAT als familie uit elkaar. dossier gesloten ,geld kwijt. ANTWOORD van my trip Volgens de boekings geschiedenis hebben we de juiste stoelen aan uw vluchten toegewezen en is het bijbehorende documentnummer gegenereerd door betaling aan de luchtvaartmaatschappij. GEEN WAAR DAAR IK TWEE WEKEN LATER NA RESERVERING DEZE HAD GEMELD,MET ALS ANTWOORD KOMT IN ORDE. Na verder onderzoek is gebleken dat de luchtvaartmaatschappij de stoelen voor uw vluchten heeft herschikt. Houd er rekening mee dat de luchtvaartmaatschappij zich als oorspronkelijke eigenaar het recht voorbehoudt om wijzigingen aan te brengen in het vliegtuig.

Berichten (1)

P. B.

Naar: my trip

27/05/2025

geen antwoord????


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform