Terug

Betaling refund sleept al 8 weken aan

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. B.

Naar: Refurbished.be

15/11/2023

Beste, Op 6 september bestelde ik via Refurbished.be een refurbished iPhone. Het product stond op de website te koop met een levering de volgende werkdag. Op 13 september had ik nog steeds geen product of track&trace code ontvangen. Ik nam contact op met de klantendienst en er werd me verteld dat er wat problemen waren met de voorraad, maar dat mijn telefoon eerstdaags verzonden zou worden. Op 20 september had ik nog steeds niets ontvangen en vroeg ik om een update. Er werd me opnieuw verzekerd dat de verzending eerstdaags zou plaatsvinden, maar de medewerker liet me weten dat ik de bestelling ook kon annuleren vanwege de laattijdigheid. Ik besloot nog enkele dagen te wachten. Op 23 september annuleerde ik mijn bestelling schriftelijk via e-mail. Ik ontving notie van de annulering en het bericht dat een refund in orde gebracht zou worden. Op 2 oktober had ik nog geen refund ontvangen en nam ik opnieuw contact op met de klantendienst. Er werd me verzekerd dat de refund binnen de 15 werkdagen in orde gebracht zou worden. Dit was het begin van een heel vervelend en eentonig heen-en-weer ‘spelletje’ waarbij mijn vraag telkens dezelfde is en ik telkens opnieuw hetzelfde antwoord krijg. Na mijn schrijven naar Refurbished.be via e-mail op 2 oktober, nam ik opnieuw contact op met het bedrijf op: - 24 oktober- 27 oktober- 2 november- 8 november- 15 novemberTot op heden heb ik de refund waarop ik recht heb vanwege het niet leveren van een product, nog steeds niet ontvangen. Ik plaatste mijn bestelling meer dan 2,5 maanden geleden en annuleerde deze bijna 8 weken geleden. Mijn pogingen om contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf lijken niets op te leveren en mijn geduld is op. Om die reden neem ik contact op met jullie. Ik verzoek jullie vriendelijk om me bij te staan en hoop dat mijn dossier bij dit bedrijf alsnog correct afgehandeld kan worden. Alvast hartelijk bedankt om deze zaak te bekijken. Met warme groeten, Hanne Bonte

Berichten (1)

Refurbished.be

Naar: H. B.

15/11/2023

Beste klant, Bedankt voor uw e-mail.Wij hebben uw e-mail geregistreerd onder nummer 718101533. Wij proberen onze e-mails op werkdagen altijd binnen 24 uur te beantwoorden.Met vriendelijke groet, Klantenservice Refurbished.nl


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform