Terug

Betaling probleem

Opgelost Openbaar

CRAVELESS

Dit bedrijf is inactief.

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

S. V.

Naar: CRAVELESS

02/10/2024

Geachte mevrouw/heer, In Mei heb ik Cravless bij Norwegian Lab AS besteld..wat ik een enorm slecht product vindt....er zijn al vele klachten over het bedrijf.... zonder ik de kleine letters kon zien... werdt er mij een 2de product aangesmeerd.. dit kreeg nooit in handen , anders had ik dit wel retour gedaan... maar nu na bijna 5 maanden krijg ik incasso mails Riverty GmbH met Schuldvordering terwijl ik de 2de zending nooit heb ontvangen ..eisen ze dat ik deze alsnog betaal... iedereen kan zeggen dat er iets naar mij wordt verstuurd...DHL vindt ook hiervan geen informatie terug... ik heb nooit deze zending gezien of ontvangen... nu 2/10 ontvang ik weer een pakket van hun..terwijl ik hier niet om gevraagd heb.. en deze heb ik terug gestuurd naar hun bedrijf...AANGETEKEND Dit moet stoppen... sinds wanneer moet er worden betaald voor een pakket die ik nooit in handen heb gekregen... en telkens ik met jullie mail...krijg ik altijd dezelfde persoon...en die is gewoon niet voor reden vatbaar... als deze verder gaat met incassos Riverty GmbH | Dossiernummer: 642000079120 ...ga ik hiermee naar de pers... of u mag gerust deze tot een zaak drijven...ik heb dit nooit met een bedrijf meegemaakt.... jullie zijn een bende Dieven... ik heb al veel mensen contact gehad en GEEN 1 persoon is tevreden...jullie moesten beschaamd zijn.... ik hoop dat deze zaak wordt opgelost...en niet zover loopt IK BETAAL NIET...WAT IK NIET GEKREGEN HEB LAAT DAT DUIDELIJK ZIJN Met vriendelijke groet, Gina Mertens brakelstraat 20 9300 Aalst Belgie

Berichten (5)

CRAVELESS

Naar: S. V.

03/10/2024

Uw verzoek (546207) is bijgewerkt. Als u meer opmerkingen wilt toevoegen, kunt u deze e-mail beantwoorden. Jose (Norwegian Lab - Nederland) Oct 3, 2024, 15::20 GMT+2 Hallo Klachten Testaankoop. Vriendelijk bedankt voor uw email. Zie attachment met de gevoerde email wisseling met de klant. De vervangende levering is verstuurd en ook geleverd, zie bijgevoegde traceerlink. De invoice blijft staan, de klant moet betalen. Jose Kundendienst Norwegian Lab Klachten Oct 2, 2024, 18:16 GMT+2 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ This email is a service from Norwegian Lab - Nederland. Delivered by Zendesk [Y0WZV6-9K502]

S. V.

Naar: CRAVELESS

03/10/2024

Geachte. Dan mogen ze deze gerust tot een zaak uitdrijven Ik ga hiermee verder.. Ik heb deze 2de pakket die ze mij zonder toesteming hebben opgestuurd. Retour gedaan... ze mogen mij gerust gedagvaarden Ik wil dit aanvechten!! Kunt u deze melden aan die jose Want in dat bedrijf hebben ze toch maar 1 werknemer..

CRAVELESS

Naar: S. V.

03/10/2024

Uw verzoek (546929) is bijgewerkt. Als u meer opmerkingen wilt toevoegen, kunt u deze e-mail beantwoorden. Jose (Norwegian Lab - Nederland) Oct 3, 2024, 17::37 GMT+2 Hallo, Klachten, Bedankt dat u contact met ons hebt opgenomen. Ik kan u helaas niet vinden in ons klantenregister. Kunt u mij uw klantnummer sturen? En eventueel uw volledige adres of telefoonnummer? U hebt nu contact opgenomen met Norwegian Lab AS. wij hebben de producten Collagen Vital, Craveless, energy B12 + D3, Hair Skin Essentials, Melatonin Vital, Mory, BioBelly en T-Complex. Weet u zeker dat u klant bent van een van deze producten, of zou het kunnen dat u klant bent van een ander product van een andere leverancier dan Norwegian Lab? Als u klant bent van Norwegian Lab, kunt u ook eenvoudig uw klantrelatie beheren door in te loggen met uw klantnummer en telefoonnummer op: s:mijnaccount.norwegianlab.nl Ik hoor graag van u. Ik wens u verder nog een fijne dag! 😊 Met vriendelijke groeten, Jose Kundendienst Norwegian Lab Klachten Oct 3, 2024, 16:31 GMT+2 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ This email is a service from Norwegian Lab - Nederland. Delivered by Zendesk [K292K9-W73JM]

S. V.

Naar: CRAVELESS

09/10/2024

graag 1 opmerking ik kreeg deze ochtend een brief met jullie betaling op naam Tommy Janssens terwijl ik nooit deze bestelling had geplaatst hoor op naam van mijn zoon alles op een rijtje zetten 1. eerste pakket ontvangen...betaald. 2. ik heb nooit gevraagd voor een 2de pakket... blijkbaar in zeer kleine letters...krijg je een blok aan de been. 3. het 2de pakket dat u beweerd DHL te hebben afgeleverd. heb ik nooit ontvangen. 4. ik krijg continu aanmalingen voor een pakket die misschien zelfs nooit is verzonden... 5. u stuurt zonder toesteming weer een pakket in september terwijl ik al eerder via mail had gezegd dat ik dit product niet wenst te gebruiken wegens uitslag...en heb deze ..met bewijzen retour gestuurd. 6. ik moet dus betalen voor een product die ik nooit ontvangen heb. dat is niet correct... 7. nu krijgt mijn zoon ook al brieven op zijn naam... wat ook vreemd is... u ging mij bewijs aantonen van DHL....wel... kunt u deze aantonen... a.u.b ik ga deze week mijn advocaat raadplegen...dit is al pure afzetterij en oplichting

CRAVELESS

Naar: S. V.

10/10/2024

Uw verzoek (550941) is bijgewerkt. Als u meer opmerkingen wilt toevoegen, kunt u deze e-mail beantwoorden. Crystal M (Norwegian Lab - Nederland) Oct 10, 2024, 09::55 GMT+2 Hallo, Klachten, Bedankt voor uw e-mail. Het spijt me te horen dat u er zo over denkt, maar er is duidelijk gecommuniceerd dat u een abonnement hebt besteld.Craveless wordt alleen als abonnement verkocht. Dit staat duidelijk vermeld op de website waarop u het hebt gekocht, op het bestelformulier en in de voorwaarden op de achterkant van uw factuur. Het is niet mogelijk om te bestellen zonder de voorwaarden actief te lezen en te accepteren. Hierin staat duidelijk aangeven dat u een automatische abonnee wordt als u bestelt. We hebben niet eerder een opzegging van u ontvangen en hebben u daarom, overeenkomstig de voorwaarden van de overeenkomst, een nieuwe zending gestuurd. Aangezien we geen opzegging hebben ontvangen, bent u verplicht om de laatste zending te betalen, maar u ontvangt in de toekomst geen pakketten meer. Uw abonnement is nu gestopt. Ik hoop dat dit de verwarring heeft weggenomen. Ik wens u verder nog een fijne dag! 😊 Met vriendelijke groeten, Klachten Oct 9, 2024, 19:15 GMT+2 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ This email is a service from Norwegian Lab - Nederland. Delivered by Zendesk [Y0KKGZ-PYKRK]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform