Petra (Exterioo Tuinmeubelen) 5 aug 2024 12:55 CEST Dag Mevrouw Van Hamme,Bedankt voor je bericht.We vinden het spijtig om te vernemen dat je bestelling niet werd geleverd op de afgesproken datum.Wanneer er niet kan geleverd worden dan bekijken onze collega's van logistiek hoe je bestelling alsnog kan geleverd worden. Van zodra duidelijk is dat er via de andere weg ook geen mogelijkheid is om te leveren wordt je bestelling opnieuw naar ons magazijn gebracht. Daar blijft het gereserveerd op een speciaal daarvoor voorzien rek in afwachting van de nieuwe levering.Het is vreemd dat er geen nieuwe datum kon vastgelegd worden voor d elevering van je bestelling. We nemen dit verder intern op om na te gaan waar het fout is gelopen. Onze oprechte excuses hiervoor.Wanneer je aangeeft je bestelling niet meer te willen ontvangen dan gaan we over tot de annulatie en terugbetaling van je bestelling. De terugbetaling gebeurt binnen de 10 werkdagen. Omdat je aangeeft dat je terugbetaling nog niet hebt ontvangen binnen de 10 werkdagen hebben we dit nagevraagd. Na controle blijkt dat de terugbetaling werd uitgevoerd zodat je tegen het einde van de week de terugbetaling ontvangt op je bankrekeningnummer.Met vriendelijke groeten,PetraCustomer CareExterioo Tuinmeubelen Klachten 1 aug 2024 13:30 CEST Met vriendelijke groeten, Customer careExterioo Tuinmeubelen09/298 10 43 www.exterioo.be Dit e-mailbericht is een service van Exterioo Tuinmeubelen. Mogelijk gemaakt door Zendesk [VXKPKZ-XGPN5]