Terug

BETALING EXTRA

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. M.

Naar: FLUVIUS

03/11/2025

Goedemorgen, Met budget meter, moet ik geld overschrijven als de elektriciteit of gas minder dan euro 20. Maar met de verbruik app van Fluvius, kan ik zien dat ik betaal meer dan de echt verbruik in euro. De uitlegging van Fluvius is "schuld" maar zonder details

Berichten (1)

FLUVIUS

Naar: M. M.

06/11/2025

Fluvius - Intern Beste, We zien dat je blijkbaar toch succesvol de overstap naar de commerciële markt hebt kunnen maken. Sinds 25 oktober voor elektriciteit en sinds 3 november voor gas beide bij Power Online. Ik heb info opgevraagd bij onze interne diensten over je dossier, zodra ik feedback heb ontvangen kom ik hierop terug. . . Luc Boens Medewerker KlachtencommissieKlachtenbeheer T: Tijdens kantooruren: 09 263 75 42 Brusselsesteenweg 199, 9090 Merelbeke-Melle www.fluvius.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform