BesteIk had een tankkaart bij Belgium Fuel Card. Met deze kaart kon er zowel benzine getankt worden als elektrisch worden geladen. Aangezien ik een hybridewagen heb, leek mij dit handig. Ik gebruikte echter nooit de elektrisch laadoptie. In april 2021 werd er toch een bedrag hiervoor gefactureerd. Ik nam onmiddellijk telefonisch contact op met het bedrijf en zij vertelden me dat ze dit nader gingen onderzoeken. Via e-mail kreeg ik begin juni meer informatie over deze transactie met de vraag om zo snel mogelijk contact op te nemen als ik deze transactie betwist. Dit deed ik dan ook via e-mail. Zonder respons. Begin juli informeerde ik via e-mail of er reeds meer informatie beschikbaar was. Opnieuw zonder enig antwoord. Kort nadien werd er voor de tweede maal een bedrag gefactureerd voor elektrisch laden. Dewelke ik uiteraard ook deze keer betwistte. Ik nam telefonisch contact op en er werd mij gegarandeerd dat ze de nodige stappen zouden ondernemen. Ik kreeg effectief begin augustus een creditnota voor de beide bedragen met als vervaldatum 9/8/2021. Tot op heden is de creditnota niet vereffent. Ik nam al twee keer telefonisch contact op, maar de betaling laat op zich wachten. Midden september werd de garantie gegeven dat het bedrag uiterlijk binnen de twee weken op mijn rekening zou staan. De termijn verstreek, dus ik nam telefonisch contact op. Opnieuw werd mij verteld dat de nodige stappen genomen waren, maar concrete informatie over wat er is fout gelopen of waarom alles zolang duurt kan niemand me geven. De creditnota is heden al 7 weken te laat uitbetaald. ik denk dat ik genoeg geduld gehad heb. Het gaat om kleine bedragen, maar puur principieel vind ik dit echt niet oké. Het bedrijf zelf neemt geen enkel initiatief om een gemaakte fout recht te zetten.