Beste,Vandaag een mail ontvangen van BNP, de bank waar ik klant ben sinds ik 16jaar ben. Ik viel achterover wat de inhoud betreft. Ik copy/paste deze hieronder:Misschien heb je er al van gehoord, momenteel zijn we al onze klanten aan het contacteren om te polsen of ze hun huidige relatiebeheerder willen behouden. We zijn gestart met betalend relatiebeheer en gezien ik nog maar net in Oostkamp ben ik bezig met iedereen te contacteren.Dat betalend relatiebeheer zal nodig zijn in de toekomst als men van dezelfde service willen blijven genieten zoals op vandaag. Mijn portefeuille wordt tevens iets kleiner waardoor we deze garantie zeker kunnen waarmaken. Dat betalend relatiebeheer komt er niet plots door de coronacrisis, dit is iets waar we in onze bank al langer mee bezig zijn. Maar voor ons segment was de start maar gepland voor 2020. Voor jou zou dit komen op €99/kwartaal exclusief btw. De rekeningkosten vallen wel weg dan (à €10/kwartaal). Dit is trouwens een operationele kost die aftrekbaar is op de eenmanszaak.Dit tart alle verbeelding en is ongehoord volgens mij, totaal klantonvriendelijk.Ik hoop dan ook dat jullie dit aan de kaak kunnen stellen.beste groet,Gunther Van de Walle