Terug

betalen voor een lege doos

Opgelost Openbaar

BERGZEIT

Start een klacht

Aard van probleem:

Levering

Klacht

L. M.

Naar: BERGZEIT

24/09/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 29/07 kocht ik een set leki wandesltokken cressida FX Carbon AS in uw online winkel. Als betaalmethode koos Klarna na levering : €167.20 artikelnummer : 5048706-001 ordernummer : bz24170939 Ik vond het pakket op 02/08 aan de voordeur. De grote doos was beschadigd, geopend en leeg. Ik nam onmiddellijk foto's en stuurde die naar Bergzeit. Ik kreeg op 09/08 een mail van bezorgde een formulier 'Substitute Statement in lieu of an oath from customer regarding defective or not received goods'. Daarna heb ik niets meer van Bergzeit vernomen. Ik kreeg op 11/09 van Klarna de melding dat Bergzeit na onderzoek verklaarde dat de levering correct gebeurde en dat ik moet betalen. Klarna adviseerde opnieuw Bergzeit te contacteren. Dit heb ik gedaan oa met de mail en foto's van 02/08. ik kreeg hierop enkel een autoreply. Volgens Klarna moet ik eerst het saldo betalen en dan afwachten of ik van bergzeit terugbetaling zal ontvangen. Indien ik dat niet doe volgen bijkomende kosten en een vordering via een incassobureau. Gelieve ofwel mij nieuwe stokken te bezorgen ofwel het saldo van 167.20 van mijn rekening te crediteren. Met vriendelijke groet, Bijlagen: foto's afgeleverde doos verklaring niet ontvangen goederen

Berichten (1)

L. M.

Naar: BERGZEIT

27/09/2024

Ik heb op woensdag 25/09 mijn klacht ook via ECC aan Bergzeit bezorgd. In de namiddag kreeg ik zowel van Bergzeit als van Klarna de melding dat de rekening werd geannuleerd.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform