Terug

Betalen voor dossierkosten vam slapende rekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: Belfius Banque/bank

27/07/2020

Beste,Zonder enige waarschuwing rekent u mij 95 euro dossierkosten aan voor een zogezegd slapende rekening. Nochthans heeft u nog steeds mijn correct adres en heeft u niet echt opzoekingen hiervoor moeten doen. Ik krijg ook nog regelmatig de update van mijn effectendossier, deze zijn nooit naar u teruggezonden geweest. Dat impliceert dat de persoon nog bestaat en nog op dit adres woonachtig is. Ik vind het schandalig dat u uw klant direct een dossierkost aanrekent. Als u het nodig acht om van mij identiteitsgegevens en of een teken van leven te krijgen dan had u dit ook wel eens kunnen vragen. Dit is echter nooit gebeurt. Daarom vind ik dat u het recht niet heeft deze kost aan te rekenen. U moet uw klant eerst inlichten dat u bepaalde gegevens nodig heeft, dit is hier niet gebeurd. Ik verwacht een terugbetaling van de dossierkosten!Mvg,Kristiaan De Weerdt

Berichten (1)

Belfius Banque/bank

Naar: K. D.

07/08/2020

BesteBedankt voor het bericht van onze klant. Omwille van privacy-redenen zullen we ons antwoord rechtstreeks aan de klant richten.Dank u voor uw begrip.Dienst Klachtenbeheer Belfius Bank en VerzekeringenFSMA019649A-----------------------------------------------:www.belfius.be/maildisclaimer.htm-----------------------------------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform