BesteWij bestelden op 27/3/2024 twee smartphones van het merk Apple via de website: Refurbished.be in één bestelling.De dag erna werd één toestel geleverd. Omdat het net paasweekend was en omdat er in de leveringsmails van Refurbished gezegd wordt dat verschillende producten op andere momenten geleverd kunnen worden, hebben we dit even afgewacht. Na het paasweekend werd het tweede toestel nog steeds niet geleverd.Op 3 april namen we contact met Refurbished.be via het mailadres van de klantendienst. Daar kregen we een automatische reply waarin gezegd wordt dat problemen met leveringen moeten opgenomen worden met de partner van Refurbished die het toestel moet leveren. Dit hebben we meteen gedaan.Die partner heeft ons ook geantwoord en beweert dat de betaling niet gebeurde. Dit hebben wij ook doorgegeven aan Refrubished. Wij hebben al het nodig bewijsmateriaal (besteldocument, factuur, betaalbewijs) bezorgd aan Refurbished via de klantendienst e-mail én aan de partner Catharina Communicatie BV. Van deze laatste kregen we het laatste antwoord op 16 april, maar verder niets meer. Refurbished zelf heeft nog op geen énkele mail (intussen stuurden we er al 8) gereageerd die naar het klantendienst adres gestuurd werden. Daarnaast heb ik hen al tientallen keren gebeld tijdens de openingsuren, zonder resultaat. Ik hang steeds op de wacht (één dag zelfs gedurende 3 uur). Dit gaat over een bedrag van € 359,80 voor de aankoop van een iPhone 11, 128GB Rood.Hoe kan hiermee verder gegaan worden zodat wij niet zomaar dat geld kwijt zijn?Met vriendelijke groeten