Geachte mevrouw/heer,
Op 07/09/2022 ging ik een abonnement aan bij u voor een jaarlijkse verjaardsagsbox voor mijn hond. In 2023 ontving ik hem een maand te laat. Nu, in 2024, had ik hem ten laatste 30/09/2024 moeten ontvangen maar nog steeds is de levering niet aangekomen (21/11/2024). Per domiciliëring wordt er jaarlijks betaald van mijn kant, dit jaar was dit op 11 september, €55,45.
Na meermaals contact op te nemen met jullie diensten (instagram, website, mail,...) mocht ik tot op heden geen reactie ontvangen.
Deze vertraging heeft mij als trouwe klant ernstige schade berokkend.
Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van €55,45 wordt geraamd.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
Amber Berloo