Terug

Betaalde diensten niet uitgevoerd

Closed Openbaar

Cat-Alicious

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Cat-Alicious

23/11/2022

Beste,Op 07 oktober 2022 heb ik jullie uitlaatdienst geboekt voor mijn twee honden, dit voor de periode van 11/11 tem 20/11/2022. Het volledige bedrag voor deze service (305,00 euro) werd onmiddellijk betaald.Vervolgens heb ik niets meer van jullie vernomen. De dagen voor de start van de dienst heb ik jullie meermaals telefonisch proberen bereiken, steeds zonder succes.Op 07 november heb ik een eerste mail gestuurd. Hierop kreeg ik enkel een automatisch antwoord, verder niets.Op 09 november stuurde ik nogmaals een mail met de vraag mij dringend te contacteren. Vervolgens ontving ik een sms bericht van de persoon die mijn honden zou komen uitlaten dat ze niet zou komen. Dit twee dagen voor de start van de oppasperiode.Na dit bericht heb ik op 09 november nogmaals een mail verzonden waarin ik de terugbetaling van mijn geld eis. Ik heb namelijk betaald voor een dienst die nooit werd uitgevoerd. Op deze mail werd niet gereageerd.Met jullie als bedrijf heb ik tot op heden geen enkel contact kunnen krijgen!Gelieve het bedrag onmiddellijk terug te betalen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform