Geachte Onderdelenwinkel Europa bv,Betreft bestelling 1100056568Zoals ik al vermoedde heb ik nog steeds geen duidelijk antwoord van jullie en blijf ik bij mijn mening dat jullie een valse/frauduleuze website runnen via de sites www.fiyo.be, www.fiyo.nl, onderdelenstore.be en www.onderdelenwinkel.nl.Ondertussen zijn we ongeveer een maand verder en nog steeds heb ik geen bericht gekregen wanneer het stuk geleverd wordt, of jullie dit hebben noch heb ik mijn al betaalde bedrag terug gekregen!Voor mij is het dus duidelijk dat jullie geen producten verkopen. Jullie werkwijze is eenvoudig: klanten laten bestellen en betalen en daarna niets leveren noch iets van jullie laten horen. Indien de klant toch contact opneemt en jullie eindelijk antwoorden is het steeds met verontschuldigingen en beloven dat het over een week of een maand in orde komt. Verder nemen jullie alle tijd om te antwoorden op beoordelingen via het internet, maar laten jullie je klanten met huidige bestellingen in de kou staan door niet te communiceren.Deze strategie zie je duidelijk op o.a. volgende website met recensies over jullie bedrijf: https://www.prijsvergelijk.nl/reviews/fiyo.htmlVoor mij is de maat vol. Ik moet het bestelde onderdeel niet meer hebben (want jullie verkopen toch niets) en verwacht mijn betaalde bedrag terug op mijn rekening tegen ten laatste woensdag 5 december.Indien het er niet op staat zal ik klacht neerleggen bij onderstaande instanties in Nederland en in Belgie en eveneens vragen naar een onderzoek wegens frauduleuze praktijken.Klacht bij het Europees centrum voor de consument (eccbelgie.be en eccnederland.nl)En verder in Belgie:- Mijn politiekantoor- De Economische Inspectie (https://economie.fgov.be/nl/node/89)- Test-aankoop- BeCommerce- en in Nederland:- Politiekantoor Eindhoven- Thuiswinkel en de geschillencommissie (https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/webshop/)- De ConsumentenbondMet vriendelijke groet,Bart TOp woensdag 28 nov, 11u