Terug

Betaalde bestelling niet ontvangen

Opgelost Openbaar

Deal Superstars

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. D.

Naar: Deal Superstars

23/12/2019

Beste,Op 26/11/19 plaatste ik een bestelling bij Deal SuperstarsIk kreeg een verzendbevestiging (zie kopij hieronder) met Bestelnr. #DSS8320 Wanneer ik op de link 'Bestelling Traceren' druk krijg ik tot nu toe altijd de melding 'Deze website is momenteel niet beschikbaar vanwege onderhoud. Voor vragen over uw bestelling kunt u contact opnemen met support@dealsuperstars.nl.'Na meer dan de beloofde 15 werkdagen te wachten heb ik op 15/12/19 onderstaande mail naar Deal Superstars [support@dealsuperstars.nl] gestuurd. Tot op heden heb ik er nog geen antwoord op gekregen.Op 22/11/19 heb ik mobiel betaald 29.95€ op rekeningnr BE42 0689 0209 3054 Shopsy M4785144M132WQHM Deal Superstars - #12313551667259Graag had ik de bestelling zo vlug mogelijk thuis ontvangen en indien niet meer mogelijk mag je het geld terugstorten.Groeten,Hugo De SchryverBeste,Het is nu meer dan 15 werkdagen geleden dat ik mijn bestelling geplaatst heb.Wanneer ik naar de link 'bestelling traceren' ga dan krijg ik al weken dat de website in onderhoud is.Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?Met vriendelijke groet,Hugo De SchryverHoi Hugo,We zijn blij om je te kunnen melden dat je bestelling is verzonden vanuit onze fabriek! We willen je vragen nog wel rekening te houden met een levertijd van 10 - 15 werkdagen.Over een paar dagen kun je de status van je zending bekijken door te klikken op de onderstaande knop. De track en track link wordt pas actief wanneer de koeriersdienst jouw zending aanmeld. Dit kan 48 tot 72 uur duren.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform