Geachte mevrouw/heer,
Op 19/12/2024, heb ik 2 paar werkschoenen Redbrick Ruby S3 Werkschoen
SKU: 31515
besteld en betaald (zie; factuur #1000260810 voor bestelling #1000290871) en tot op heden nog niks mogen ontvangen.
Ik stel echter vast dat jullie niet antwoorden als er gebeld of gemaild wordt.
ik heb enkel een automatische mail ontvangen heb dat jullie in een overnameproces zitten.
Na lang zoekwerk heb ik de gsm-nummer kunnen vinden van de eigenares Kim Jansen waar ik meermaals gebeld en gestuurd heb met de vraag waar mijn bestelling bleef en ik kreeg dit als antwoord op vrijdag 31 01/2025:
Beste, op dit moment ben ik niet in de gelegenheid om uw oproep te beantwoorden. Sms uw naam & bestelnummer naar 0651873200 u ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie van mij. Met vriendelijke groet, Kim Jansen
ik heb de hierboven gevraagde info direct doorgestuurd maar tot nu nog steeds niks mogen ontvangen.
ik heb betaald voor iets dat ik nodig heb om mijn werk te kunnen uitvoeren maar nooit ontvangen en dit is gewoon schandalig en niet aanvaardbaar.
Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen
17/02/2025 mijn probleem op te lossen door ofwel mijn bestelling te bezorgen of mijn geld terug te storten.
Met vriendelijke groeten,
Danilo Tucci
Bijlage:
- Kopie factuur, bestelbon.
- sms berichtje van eigenares Kim Jansen