Terug

Betaald en geen reservering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Reservering

Klacht

J. H.

Naar: BOOKING.COM

02/07/2025

Beste, Reeds meerder keren heb ik naar de klachtendienst van booking een mail gestuurd omdat ik reeds in februari een reservering boekte bij Domein Westhoek in Oostduinkerke dit voor 8 pers een overnachting. Ik kreeg een bericht dat er iets was fout gelopen en jullie betaalden mijn geld terug met een melding wenst U dit opnieuw te boeken, wat ik ook deed ik betaalde, maar kreeg geen bevestiging . Jullie maken het praktisch onmogelijk om jullie met dergelijke klachten te contacteren. Ten einde raad belde ik het hotel zelf en wat bleek geen reservatie voor ons weekend en ook geen plaats meer voor ons. Toen zijn we opnieuw beginnen zoeken om jullie te kunnen contacteren en uiteindelijk via via toch aan een telefoonnummer geraakt na meer dan 5 telefoons zeker van meer dan 30 min, kreeg ik eindelijk een mailadres om mijn klacht te versturen samen met mijn betaalbewijs. Dit heb ik gedaan maar na 3 mails nog steeds geen reactie, zelfs geen simpel mailtje om te melden dat jullie er mee bezig zijn. Ik voel me als klant bedrogen heb 2x betaald voor hetzelfde weekend . Ik stuur bij deze de betalingsbewijzen nogmaals door

Berichten (2)

BOOKING.COM

Naar: J. H.

09/07/2025

------------------------------------ Alara S. (CS Global) 9 jul 2025 15:57 CEST Your reference: Our reference: Johan Herremans Dear Sir/Madam, Please be advised that we need some more information in order to identify the reservation and investigate the claim. We kindly ask that you provide the following information so we can assist you further: 10-digit confirmation number Email address used to make the reservation Check-in and check-out dates We look forward to hearing back from you with the requested information. Kind regards, Alara S. CS Senior Relations Specialist Booking.com Customer Service Center (Netherlands) B.V. Copyright © 1996–2025Booking.com. All rights reserved This e-mail was sent byBooking.com, Herengracht 597, 1017 CE Amsterdam, Netherlands [R9WP44-YYRMV]

BOOKING.COM

Naar: J. H.

16/07/2025

------------------------------------ Alara S. (CS Global) 16 jul 2025 10:31 CEST Your reference: Our reference: Johan Herremans Dear Sir/Madam, We're writing to inform you that we have unfortunately not received a response to our request for more information sent to you on 9 July 2025, without which we cannot investigate the claim. For this reason, we will proceed to close the case until further notice. If you wish to re-open the case, please reply to this email or to cs.relations.emea@booking.com and we'll be happy to assist. Thank you for your understanding. Kind regards, Alara S. CS Senior Relations Specialist Booking.com Customer Service Center (Netherlands) B.V. Copyright © 1996–2025Booking.com. All rights reserved This e-mail was sent byBooking.com, Herengracht 597, 1017 CE Amsterdam, Netherlands [R9WP44-YYRMV]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform