Beste,
De klant heeft een aankoop gedaan via het bol-platform.
Hij beweerde dat hij het pakket niet heeft ontvangen. Wij deden navraag bij PostNL, want volgens de tracking werd het pakket wel geleverd. De chauffeur is nogmaals langs geweest en werd door de klant uitgescholden.
Ik zelf heb de klant gebeld hierover, maar hij heeft de telefoon toegegooid. Hij moest een document voor ‘niet ontvangst’ invullen en signeren, zodat wij het dossier kunnen vervolledigen en zorgen voor een terugbetalling. Maar klant vult dit niet in…
Bol heeft het ondertussen gezorgd voor een terugbetaling.
De klant dreigt met ons af te schilderen als slechte leverancier, maar als wij hem opbellen, gooit hij telefoon dicht en als we hem vragen om document in te vullen, gebeurt dit niet…
Ik begrijp dat jullie de klanten willen beschermen, maar wij hebben van onze kant uit, meermaals geprobeerd om hem te helpen, maar van zijn kant is er helaas geen medewerking.
We hebben via Bol gezorgd voor een terugbetaling.
Ik hoop dat het ‘issue’ hiermee is opgelost.
Groeten, Femke
Femke Maes Zaakvoerster
femke@mistert.be +32 (0) 485 15 28 63
Mister T Gent Hogeweg 173 9000 Gent
Mister T Hansbeke Grote Merestraat 3 9850 Hansbeke
Website Webshop Facebook Instagram LinkedIn
Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be
Verzonden: maandag 6 oktober 2025 9:01
Aan: Mister T - Femke femke@mistert.be
Onderwerp: Betaald artikel wordt niet geleverd