Terug

Betaald artikel wordt niet geleverd

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

T. E.

Naar: Mister T

06/10/2025

Bestelde en betaalde kookboeken werden nooit geleverd. Al herhaaldelijk contact gehad met dit bedrijf, maar weigeren artikel te bezorgen of een terugbetaling. Inmiddels heb ik een alternatief kookboek elders gekocht en is enkel terugbetaling nog nuttig.

Berichten (1)

Mister T

Naar: T. E.

07/10/2025

Beste, De klant heeft een aankoop gedaan via het bol-platform. Hij beweerde dat hij het pakket niet heeft ontvangen. Wij deden navraag bij PostNL, want volgens de tracking werd het pakket wel geleverd. De chauffeur is nogmaals langs geweest en werd door de klant uitgescholden. Ik zelf heb de klant gebeld hierover, maar hij heeft de telefoon toegegooid. Hij moest een document voor ‘niet ontvangst’ invullen en signeren, zodat wij het dossier kunnen vervolledigen en zorgen voor een terugbetalling. Maar klant vult dit niet in… Bol heeft het ondertussen gezorgd voor een terugbetaling. De klant dreigt met ons af te schilderen als slechte leverancier, maar als wij hem opbellen, gooit hij telefoon dicht en als we hem vragen om document in te vullen, gebeurt dit niet… Ik begrijp dat jullie de klanten willen beschermen, maar wij hebben van onze kant uit, meermaals geprobeerd om hem te helpen, maar van zijn kant is er helaas geen medewerking. We hebben via Bol gezorgd voor een terugbetaling. Ik hoop dat het ‘issue’ hiermee is opgelost. Groeten, Femke Femke Maes Zaakvoerster femke@mistert.be +32 (0) 485 15 28 63 Mister T Gent Hogeweg 173 9000 Gent Mister T Hansbeke Grote Merestraat 3 9850 Hansbeke Website Webshop Facebook Instagram LinkedIn Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: maandag 6 oktober 2025 9:01 Aan: Mister T - Femke femke@mistert.be Onderwerp: Betaald artikel wordt niet geleverd ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform