Terug

Bestelling

Closed Openbaar

Tabernal-Zaden@tabernal

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Tabernal-Zaden@tabernal

15/01/2018

Bestelling nooit ontvangen.Wel betaald.Bedrag 21.50euro

Berichten (2)

Tabernal-Zaden@tabernal

Naar: A. C.

15/01/2018

GoedenmiddagWij danken u voor uw bericht.Dhr de Coster heeft idd bij ons zaden besteld, de bestelling waar de klachtop baseert is van 24 april 2017 en werd toen ook verstuurd.Op 26 november 2017 doet dhr de Coster opnieuw 2 bestellingen bij ons enklaagt op 8 december, dat de bestelling van april niet zou zijn aangekomen.Wij kunnen een klacht over een bestelling, die 8 maanden geleden verstuurdis helaas niet honorerenAls u het op prijs stelt kunnen wij u eventueel de mailwisseling terbeschikking stellen.Hopende u zo voldoende te hebben gea¯nformeerdMet vriendelijke groetAnkie KooijTabernal-zadenTel.: 0031 228542773Op 15 januari 2018 om 14:40 schreef

A. C.

Naar: Tabernal-Zaden@tabernal

16/01/2018

Inderdaad betaalt (april) maar toch niet ontvangen.Zoals 26 november 2 enveloppen verstuurd en 1ontvangen en na hardnekkig aandringen, tweede envelop later opgestuurd.Toeval of niet .Teveelfouten bij jullie of pakjesdienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform