Geachte mevrouw/heer,
Op 31 augustus 2025 kocht ik een jas in uw online winkel en betaalde ik €39,96 gratis verzendkosten.
Ik ontving het pakket op 10 september 2025 en toen ik het opende, zag ik dat het niet het product was dat ik had besteld. In het bijzonder kreeg ik in plaats van een kwaliteitsvolle jas met gouden rits een kwaliteitsarme jas met zwarte rits. Op foto is te zien dat de bestelbevestiging niet overeenkomt met de ontvangen jas.
Ik nodig u derhalve uit de geleverde jas op uw kosten te laten retourneren aangezien u in gebreken bent. Ik ontvang graag via mail het adres van de retournering en bevestiging van de door u te betalen verzendkosten.
Doet u dit niet, dan behoud ik mij het recht voor om ontbinding van het contract en wens ik de betaling van de jas als ook de retour te annuleren.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te vrijwaren.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• foto’s ontvangen jas