Terug

bestelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

G. M.

Naar: D'Hondt Interieur

16/11/2025

Klachtnummer - 13683875 16/11/2025 Geachte mevrouw/heer, Op 30/03/2025 kocht ik Binnendeuren VAN HET PRODUCT in uw D'Hondt Interieur winkel in Genkersteenweg 201a 3500 Hasselt betaalde ik 980,70€ en 1583,77€ plus [€] Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering tegen 8 weken zou plaatsvinden. De goederen werden werden nog niet geplaats [30/05/2025], een volle [150] dagen later dan overeengekomen nog niet geplaats. Deze vertraging heeft mij als [BESCHRIJVING] ernstige schade berokkend. Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van 2564,47€ wordt geraamd. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs Klantnummer: 412221 Ik werdt gebeld een voice bericht en een mail ontvangen dat de deuren zal geplaats worden eind november.Maar er komt geen datum te voorschijn Ze sluiten mijn dossier af. nog 17 18 19 20 en 21 november geen aspraak stap ik naar mijn beste vriend is Advocaat Michiel Deweird te Gent en eis mijn Geld terug en een schade vergoeding van 500 euro dat ik mijn deuren niet kon verkopen wegens 8 Maanden nog geen plaatsing vond. ik eis nog een vergoeding van niet na leven van mijn deuren. 30% Mijn klacht wordt weer openbaar met spoed hierachter nu. voor 21 NOVEMBER. Er is nog een klacht van iemand anders komt voor de rechtbank deze week nog wat gaat komen En op mijn naam wordt daar ook al vernoemd.

Berichten (3)

G. M.

Naar: D'Hondt Interieur

17/11/2025

mail ontvangen Cindy deze morgen.

G. M.

Naar: D'Hondt Interieur

17/11/2025

mail update

Bemiddeling door Testaankoop 18 november 2025

D'Hondt Interieur

Naar: G. M.

19/11/2025

Beste, De klant heeft van ons informatie ontvangen op 31 oktober, en dit werd op 17 november nog eens bevestigd, dat zijn bestelling eind november zal klaar zijn. Wij krijgen dan als antwoord 17 november dat hij wil annuleren, wat wij uiteraard geweigerd hebben. Ondertussen werd de klant ingelicht dat zijn deuren voorzien zijn om te plaatsen week 50 en dat een concrete datum wordt afgesproken zodra de deuren in eindfase zijn. Met vriendelijke groeten, Cordialement, Klantendienst Service Clientèle www.dhondtinterieur.be keukens trappen deuren kasten cuisines escaliers portes armoires


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform