Terug

Bestelling wordt niet verzonden

Opgelost Openbaar

Doolaege Kevin

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. W.

Naar: Doolaege Kevin

21/05/2024

Op 7/05/2024 heb ik een bestelling geplaatst op de website Rolluik-Onderdelen.be Deze website is van Kevin Doolaege, BTW nr BE0682681842 en GSM nr: 0494421883 Deze man heeft ook nog een andere website (die nog niet offline is): https://www.rolluik.gent/contacteer-ons/ Bestelnr 6621 voor 15 ophangveren voor ene rolluik voor een bedrag van 51,91 euro incl verzending. Ik kreeg direct een bestelbevestiging per email. Ik kreeg hierbij de melding dat ik dit bedrag moest overschrijven en dan zou het verzonden worden. Ik heb direct de betaling gedaan en per email mijn betaalbewijs verstuurd. Ondertussen is de website offline gehaald. Wij hebben geen bestelling ontvangen. Na verschillende telefoontjes, berichtjes en mailtjes, nog steeds geen reactie. Wij wensen onze centen terug te krijgen.

Berichten (1)

Doolaege Kevin

Naar: T. W.

27/05/2024

Beste,Wij waren met verlof en onze webmaster heeft dit niet aangepast aan onze webshop dus bestellingen zijn blijven doorlopen.De bestellingen zijn geanulleerd en ook al terugbetaald.Met vriendelijke groet,Doolaege Kevin - Zaakvoerder Rolluik VlaanderenT.+32 (0)494 42 18 83www.rolluik.vlaanderenOp 21/05/2024 om 14:20 schreef klachtenbox@test-aankoop.be: Klacht - Bestelling wordt niet verzonden - (CPTBE02019814-80)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform