- Typ uw reactie boven deze regel -
Hallo Klachten,
Wij horen graag wat u van onze klantenservice vindt. Neemt u een ogenblik de tijd om een eenvoudige vraag te beantwoorden. Klik daartoe op onderstaande koppeling:
Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen?
Goed, ik ben tevreden
Slecht, ik ben ontevreden
Hier is een herinnering over waar uw ticket over ging:
Pro-Duo - Quanita (Pro Duo)
13 jan 2025 15:46 CET
Beste,
Graag verwijzen wij naar onze Algemene verkoopsvoorwaarden.
s:www.pro-duo.be/nl/algemene-verkoopvoorwaarden/
Ondanks de grootste inspanningen van de Verkoper kan bij enkele producten in de catalogus van de Verkoper de verkeerde prijs staan. Verkoper controleert de prijzen wanneer de bestelling wordt verwerkt. Als bij een product de verkeerde prijs staat en de juiste prijs is hoger dan de prijs op de Site, dan zal de Verkoper voor het verzenden van de goederen contact met de Klant nemen om te vragen of de Klant het product tegen de correcte prijs wilt kopen of de bestelling wenst te annuleren.
Met vriendelijke groeten,
Quanita
Klachten
11 jan 2025 09:45 CET
CAUTION: EXTERNAL EMAIL
Dit e-mailbericht is een service van Pro Duo.
[LJRR30-X3L63]