Terug

bestelling wordt niet geleverd owv foute prijs

Closed Openbaar

Pro-duo Particulier

Start een klacht

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

M. C.

Naar: Pro-duo Particulier

11/01/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 30/12/2024 kocht ik een L'Oreal Steampod 4.0 via uw webshop en betaalde ik er 176,39 € voor. U deelde mij op 3/1/2025 mee dat u dit product niet wil verzenden omdat jullie per vergissing een foute prijssetting op de webshop geplaatst hebben. Ik vraag om alsnog het product te ontvangen zoals geprijsd en bevestigd bij bestelling Met vriendelijke groet,

Berichten (2)

Pro-duo Particulier

Naar: M. C.

13/01/2025

- Typ uw reactie boven deze regel - Pro-Duo - Quanita (Pro Duo) 13 jan 2025 15:46 CET Beste, Graag verwijzen wij naar onze Algemene verkoopsvoorwaarden. s:www.pro-duo.be/nl/algemene-verkoopvoorwaarden/ Ondanks de grootste inspanningen van de Verkoper kan bij enkele producten in de catalogus van de Verkoper de verkeerde prijs staan. Verkoper controleert de prijzen wanneer de bestelling wordt verwerkt. Als bij een product de verkeerde prijs staat en de juiste prijs is hoger dan de prijs op de Site, dan zal de Verkoper voor het verzenden van de goederen contact met de Klant nemen om te vragen of de Klant het product tegen de correcte prijs wilt kopen of de bestelling wenst te annuleren. Met vriendelijke groeten, Quanita Klachten 11 jan 2025 09:45 CET ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ CAUTION: EXTERNAL EMAIL Dit e-mailbericht is een service van Pro Duo. [LJRR30-X3L63]

Pro-duo Particulier

Naar: M. C.

14/01/2025

- Typ uw reactie boven deze regel - Hallo Klachten, Wij horen graag wat u van onze klantenservice vindt. Neemt u een ogenblik de tijd om een eenvoudige vraag te beantwoorden. Klik daartoe op onderstaande koppeling: Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen? Goed, ik ben tevreden Slecht, ik ben ontevreden Hier is een herinnering over waar uw ticket over ging: Pro-Duo - Quanita (Pro Duo) 13 jan 2025 15:46 CET Beste, Graag verwijzen wij naar onze Algemene verkoopsvoorwaarden. s:www.pro-duo.be/nl/algemene-verkoopvoorwaarden/ Ondanks de grootste inspanningen van de Verkoper kan bij enkele producten in de catalogus van de Verkoper de verkeerde prijs staan. Verkoper controleert de prijzen wanneer de bestelling wordt verwerkt. Als bij een product de verkeerde prijs staat en de juiste prijs is hoger dan de prijs op de Site, dan zal de Verkoper voor het verzenden van de goederen contact met de Klant nemen om te vragen of de Klant het product tegen de correcte prijs wilt kopen of de bestelling wenst te annuleren. Met vriendelijke groeten, Quanita Klachten 11 jan 2025 09:45 CET ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ CAUTION: EXTERNAL EMAIL Dit e-mailbericht is een service van Pro Duo. [LJRR30-X3L63]

Bemiddeling door Testaankoop 15 januari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform