Beste,Op D.D. 24/11/2023 dienden we een bestelling in via de website. Betaling werd via de website uitgevoerd.We ontvingen dezelfde dag de factuur van onze bestelling.Op D.D. 28/11/2023 stuurde ik via de klantendienst op eigen initiatief een email naar [klantenservice@refurbished.nl] wegens melding van ontbreken van verdere leveringsgegevens, noch mail met track&trace van bestelling.Jullie klantendienst reeds meermaals via telefoon trachten te bereiken, echter hier antwoord niemand.Op D.D. 30/11/2023 kreeg ik volgende email terug vanuit de klantendienst van het desbetreffende bedrijf:Van: Klantenservice Refurbished.nl [refurbishe-mail.hvilhb5@trengomail.com]Verzonden: donderdag 30 november 2023 14:57]Onderwerp: Re: Bestelling - nazicht levering BesteWe hopen dat dit bericht u in goede gezondheid bereikt. We willen u graag op de hoogte brengen van de status van uw bestelling.Zoals eerder aangegeven, is er een vertraging bij de verkooppartner van uw bestelde product. Wij hebben voor u gecontroleerd of uw bestelling door een andere verkooppartner bezorgd kan worden zodat u geen last meer heeft van de huidige vertraging. Helaas zijn we er niet in geslaagd om een andere verkooppartner te vinden die het gewenste product op voorraad heeft zonder vertraging. Dit betekent dat we op dit moment geen alternatieve mogelijkheid hebben om uw bestelling snel te kunnen leveren.We begrijpen dat dit teleurstellend is en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We willen graag van u horen wat uw voorkeur heeft in deze situatie.Optie 1: Wachten op leveringAls u bereid bent om te wachten tot de vertraging bij onze verkooppartner voorbij is, zullen we ons best doen om uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden zodra de situatie verbetert. Helaas kunnen we op dit moment geen exacte informatie geven over wanneer dit zal zijn.Optie 2: Annuleren van de bestellingAls u liever wilt annuleren, begrijpen we dat volledig en zullen we het aankoopbedrag binnen 15 werkdagen terugstorten naar uw rekening.Laat ons alstublieft zo spoedig mogelijk weten welke optie uw voorkeur heeft. We zullen de nodige stappen ondernemen op basis van uw beslissing.Bij verdere vragen, stel ze gerust. Ons team helpt u graag.Met vriendelijke groet,TamKlantenservice Refurbished.nlOP d.d. 04/01/2024 reageerde bedrijf dat ze het bedrag binnen 14 dagen gingen retourneren. Echter tot op vandaag, nog niks ontvangen. Bedrijf is ook niet meer telefonisch bereikbaar. Tot op heden vernam ik niets verder van dit bedrijf, noch werden me duidelijkheid geboden rond de timing van de terugstorting van dit reeds betaald bedrag.Hierdoor voel ik me gedupeerd, en dien ik via Test aankoop volgende klacht in.Indien verdere communicatie ontbreekt vanuit het bedrijf 'Refurbished.nl BV' zie ik genoodzaakt verdere stappen te ondernemen.MVG,WH