Beste,
Op 27/09/2024, kocht mijn vriendin 2 stoffen bij jullie (ordernr #2225754) aan 52.50€ die zij meteen betaalde via bancontact online.
U stuurde die dag nog een email waarin stond dat de bestelling "in afwachting van betaling" was. Deze status is nog steeds niet aangepast terwijl de betaling meteen is verwerkt omdat dit via bancontact is gebeurd. Het bedrag is ook meteen van de rekening afgeschreven zoals u kan zien in het bewijs van betaling (pdf van KBC bank, wettelijk document).
Er zijn in de tussentijd verschillende emails met het toegevoegde bewijs van betaling en verschillende berichten/comments via social media gestuurd om een correctie van de status van de bestelling te verkrijgen die door u gewoonweg genegeerd worden.
Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 04/10/2024 een rechtzetting van de status van deze bestelling (#2225754) te doen zodat deze bestelling naar ons verstuurd kan worden.
Als dat niet kan dan had wij graag onmiddelijk ons geld teruggekregen.
Met vriendelijke groeten.
Bijlage:
- bewijs van betaling
-screenshot van (foutieve) status van bestelling in het klantenaccount.