Terug

Bestelling vinted niet aangekomen/geen terugbetaling

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

P. C.

Naar: VINTED

29/10/2025

Via deze weg wil ik graag een klacht indienen over Vinted. Via het platform Vinted heb ik op 11/10 een artikel besteld bij kini2021. De verzending gebeurde via Mondial Relay. Volgens de trackinginformatie is het pakket nooit bij mij aangekomen en uiteindelijk teruggestuurd naar de verkoper. Ondanks dit feit heb ik geen terugbetaling ontvangen, hoewel het volgens de regels van Vinted de koper toekomt wanneer het pakket niet geleverd wordt. Ik heb herhaaldelijk contact opgenomen met: Vinted-klantendienst, die enkel standaardantwoorden stuurt en het dossier afsluit zonder oplossing; De verkoper, die beweert niets ontvangen te hebben of geen verantwoordelijkheid te dragen; Mondial Relay, die verwijst naar Vinted omdat zij de contractuele partner zijn. Tot op vandaag heb ik geen geld teruggekregen, noch enige concrete hulp ontvangen van de betrokken partijen. Ik vraag daarom de tussenkomst van Test-Aankoop om mijn rechten als consument te laten gelden en om de terugbetaling van het volledige aankoopbedrag van €162.05 te bekomen. Ter staving van mijn klacht voeg ik communicatie met Vinted/verkoper toe alsook de verzendgegevens. Alvast hartelijk dank voor uw hulp en inzet.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform