Terug

Bestelling verloren, geen oplossing

Closed Openbaar

Caudalie

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

O. G.

Naar: Caudalie

24/05/2024

HalloHet gaat over een bestelling van15/05/2023. Ik heb twee verschillende medewerkers aan de lijn gehad die mij niet hielpen. Mijn pakket is afgeleverd in een afhaalpunt die 80 km ver is van mijn adres. De klantenservice medewerkers zijn onverschillig. Ze zeiden het onderzocht moet worden terwijl het pakje via track en trace duidelijk op verkeerde afhaalpunt geleverd is. Ik vertelde dat ik binnen aantal dagen op vakantie ga maar krijg geen duidelijk antwoord op mijn vragen. Ik wil weten wanneer het pakket aankomt, waarom kan Caudalie een nieuw pakket opsturen?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform