Terug

Bestelling van 21/11/2023 ondanks 'uit voorraad leverbaar' nog niet geleverd

Opgelost Openbaar

Isodeco Wanden en Vloeren

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. D.

Naar: Isodeco Wanden en Vloeren

07/12/2023

Op 21 november plaatsten wij een bestelling en betaalden onmiddellijk. De wanden stonden aangekondigd als 'UIT VOORRAAD LEVERBAAR'. Nu, 17 dagen later, hebben we nog steeds niets ontvangen. Al dagenlang staat de 'status' van het order op ' Being picked'. Toen ik een mail stuurde om te informeren naar de ECHTE stand van zaken, werd gesteld dat de levering TOT 14 werkdagen kon duren, maar dat jullie zelf een bericht zouden sturen. Die 14 werkdagen zijn morgen om, maar aangezien we nu nog steeds geen bericht hebben ontvangen, en de 'status' nog steeds maar staat op ' being picked', ziet het ernaar uit dat zelfs die belofte niet zal gehouden worden. Graag nieuws. Wij kunnen immers niet verder met de afwerking van de badkamer als de wanden niet bij ons geleverd zijn.

Berichten (5)

I. D.

Naar: Isodeco Wanden en Vloeren

08/12/2023

Ons order staat nu nog altijd op ‘being picked’ , hoewel het normaal gezien eerder deze week, en door het succes van Black Friday ten laatste vandaag had moeten geleverd zijn.

I. D.

Naar: Isodeco Wanden en Vloeren

11/12/2023

Eerst klonk het ' er is een leverachterstand van 4 werkdagen door het grote succes van Black Friday', vrijdag klonk het dat het pallet met onze bestelling op, omgevallen is in het magazijn.Ik vroeg vrijdag meteen na over alternatieven, of die in voorraad zijn en zo ja, wanneer die dan zouden kunnen geleverd worden... maar GEEN antwoord.Zonet probeerde ik , om 10u47, u telefonisch te bereiken, maar ‘vanwege een technische storing’ laat een antwoordapparaat weten dat ik het via mail moet proberen… Dat heb ik nogmaals gedaan dus, want ik heb nog geen antwoord op mijn mail van vrijdag.. Heeft u inmiddels zicht op de juiste leverdag van de oorspronkelijke bestelling 2023-24409?Wanneer zijn die bij jullie, en binnen de hoeveel tijd bij ons ?De wandpanelen in de mail van vrijdag , hebben jullie die op voorraad en wanneer kunnen die desgevallens bij ons geleverd worden en aan welke prijs ?

I. D.

Naar: Isodeco Wanden en Vloeren

11/12/2023

Bedankt voor de reactie.Kunt u ons laten weten, als de bestelling O2023-24409 bij jullie binnenkomt volgende week ,hoelang het dan nog duurt eer die bij ons geleverd wordt?Zijn jullie gesloten de week daarna, rond kerst en nieuwjaar? Gebeuren er dan leveringen of komt die termijn er eventueel ook bovenop?

I. D.

Naar: Isodeco Wanden en Vloeren

13/12/2023

ik krijg maar geen uitsluiting over de leverdatum , die alvast deze week niet zal gebeuren, maar ook volgende week mogelijks niet bij jullie ( en dus OOK weer niet bij ons) zal aankomen,Daardoor wordt de kans te groot - de kerst- en nieuwjaarsperiode komt eraan- dat wij zelfs binnen 2 weken onze levering nog niet in huis hebben. Kunt u mij bevestigen dat ik de betaling van 400 € kan terugkrijgen als ik de bestelling nu annuleer? Zo hoeven jullie geen kosten te doen voor verzending en wij niet voor terugzending

I. D.

Naar: Isodeco Wanden en Vloeren

20/12/2023

Na vele mails over en weer waarop soms heel wat uitleg volgde, maar nooit een concreet antwoord op de vragen die gesteld werden, annuleerden we de bestelling en vroegen ons geld terug. 3 kostbare weken gingen daardoor verloren, tijd waarin onze badkamer volledig af had kunnen zijn.Nadat Isodeco de annulatie had bevestigd , kregen we toch weer een mail met daarin een mooi voorstel : nadat ze eerst al de lijm gratis hadden beloofd , kregen we daarbovenop nog 1 wandpaneel gratis aangeboden.Toegegeven, dat was een heel mooi aanbod. Maar de levering zou maar gegarandeerd kunnen worden tegen 29 december, vlak voor de feestdagen dus, en rijkelijk over tijd voor een bestelling die op 21 november werd gedaan. Bovendien zouden we daarvoor onze klacht moeten verwijderen.Het was een mooi aanbod qua prijs, maar het belangrijkste voor ons - en dat maakten we nochtans al heel snel duidelijk- was de levertermijn. Dus hebben we het aanbod niet aanvaard.Eind goed , al goed: het bedrag van de terugbetaling stond vandaag op onze rekening.Ik beloofde wel nog dit mooie aanbod ook te vermelden. Bij deze dus gebeurd.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform