Terug

Bestelling tuinmeubelen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. K.

Naar: House and garden

30/07/2019

Beste,Verleden week 25/07 bestelden wij meubels bij House and Garden Wetteren. Wij namen telefonisch contact op om te vermelden dat 2 moeren ontbraken van een ligbed die wij bij hen hebben aangekocht en die ze vandaag geleverd hebben. Blijkbaar is er toch meer dan alleen een ontbrekende vijs.. Op foto’s kan u zien dat het ligbed reeds beschadigd was aan de steunpilaar en opgevuld was met kneedbaar hout bovendien ontbreken er ook een 2 moeren één om het hoofdgedeelte recht te zetten en een type f.De ligbedden zaten ook niet in de doos, en werden zonder verpakking geleverd. Dit was geen toonzaalmodel en zou dus wel in de verpakking moeten gezeten hebben. Ook één van onze stoelen was beschadigd. Als uitleg hiervoor kregen we dat dit een toonzaalmodel was. Toonzaalmodellen aan 150€/stuk mogen dus beschadigd geleverd worden? Zelfs al gaat er tijdens het transport wat mis? Een verpakking had dit misschien kunnen voorkomen, want ook deze waren niet beschermd. Deze hele aankoop heeft ons 3000€ gekost en dan verwachten wij toch wel een goede service. Bovendien appreciëren wij het niet dat ze zomaar de telefoon aflegde in het midden van een gesprek. Ik hoop dat jullie ons hierbij kunnen helpen.Mvg,Johan Knoll


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform