Terug

Bestelling onvolledig

Opgelost Openbaar

Dek-bed discounter

Start een klacht

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

W. W.

Naar: Dek-bed discounter

17/12/2024

Beste, Op vrijdag 13 december ll, bestelde ik een flanellen hoeslaken bij jullie. Deze was in actie 1 kopen 3 halen. Zaterdag hebben ze dan geleverd maar slecht 1 hoeslaken. Hier heb ik 39,99 € voor betaald. Wat toch erg veel is. Gaag ontvang ik nog de twee andere hoeslakens. Alvast bedankt Laroy Lutgarde

Berichten (1)

Dek-bed discounter

Naar: W. W.

17/12/2024

Beste Klachten, Hartelijk dank voor je bericht aan onze klantenservice. Jouw bericht is in goede orde ontvangen, jouw unieke Ticket ID is: 47472. Ons toegewijde team zet alles op alles om je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. We begrijpen dat jouw tijd waardevol is, en we zijn vastbesloten om je een snel en efficiënt antwoord te bieden. Dank u voor je begrip en vertrouwen. We kijken ernaar uit om je spoedig van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Dekbed-Discounter.nl Op Di, 17 Dec om 4:01 AM , Klachten klachten@test-aankoop.be schreef: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 47472:3134449

Bemiddeling door Testaankoop 21 januari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform